فارسی کردن وردپرس

فارسی کردن وردپرس

فارسی کردن وردپرس را چگونه انجام دهیم؟

وردپرس یک نرم افزار محبوب برای همه توسعه دهندگان وب است نرم افزاری که حتی اگر با طراحی وب سایت سرو کار نداشته باشید هم نام آن را شنیده اید.

چرا باید نسخه اصلی را از سایت وردپرس دانلود کنم؟

اگر قصد راه اندازی وب سایت با وردپرس را دارید ممکن است اولین نسخه ای که پیدا می کنید دانلود و نصب کنید. ولی این کار توصیه نمی شود. بسیاری از نسخه های موجود در اینترنت دستکاری شده و دارای کدهای اضافی و مخرب است.

همیشه توصیه می شود آخرین نسخه وردپرس را از سایت اصلی وردپرس به آدرس https://wordpress.org دانلود و با خیال راحت نصب کنید و نگران هیچ مشکلی از جمله زبان غیر فارسی نباشید.

بعد از نصب وردپرس انگلیسی چطور زبان آن را به فارسی یا هر زبان دیگری تغییر دهیم؟

تغییرات در وردپرس بسیار آسان و سریع است، هر نسخه ای که نصب کرده باشید بعد از ورود به بخش مدیریت وردپرس که معمولا به این شکل است که آدرس سایت بعلاوه اسلش و آدرس مدیریت wp-login یا wp-admin  https://domain.com/wp-login.php  قابل انجام است.
برای فارسی کردن وردپرس بعد از ورود به بخش مدیریت از بخش Settings که در نسخه انگلیسی سمت چپ قرار دارد> گزینه Site Language را انتخاب کنید و از کادر روبروی آن که همه زبانها در آن دیده می شود زبان مورد نظر در اینجا فارسی را انتخاب کنید و در پایین صفحه دکمه Save Changes را بزنید.

تغییر زبان وردپرس

 

بلافاصله زبان سایت به فارسی تغییر می کند و منوی وردپرس و تنظیمات از سمت چپ تصویر به سمت راست منتقل می شود و گزینه های فارسی نمایش داده می شود .

تغییر زبان وردپرس

 

هر گونه کپی برداری از این مطلب تنها با درج لینک این صفحه به عنوان منبع از وبلاگ دی تلکام بلامانع است

مطالب مرتبط:
تفاوت نشانی وردپرس با نشانی سایت      طراحی سایت با و بدون وردپرس     خرید هاست برای وردپرس     ihsj ,vn\vs

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظرات در مورد “فارسی کردن وردپرس

    • نویسنده گراواتار (gravatar)

      ای بابا نصب کرد ولی نمی دونم چی شده یا دستم خورده زبان چینی شده چجوری عوض کنم؟

    • نویسنده گراواتار (gravatar)

      آقا کاری نداره که تو همون وردپرس چینی یا ژاپنی یا هر زبونی لاگین کن منو ها رو بشمار تا جایی که برسی به جایی که تنظمات هستن بعد از روی عکس ببین کدوم مال زبانه همون رو بزن از لیست فارسی بشه

    • نویسنده گراواتار (gravatar)

      سلام من وقتی که گزینه site languageرو به فارسی تغییر میدم وگزینه save change رو میزنم هیچ تغییری اعمال نمیشه و همچنان انگلیسیه وردپرس. تو رو خدا کمک کنید چکار باید انجام بدم؟؟

    • نویسنده گراواتار (gravatar)

      اسما عزیز. احتمالا افزونه ای در خصوص دو زبانه شدن سایت یا ترجمه و مشابه آن دارید که در تنظیمات زبان تاثیر دارد.برای اطمینان موقتا آن را غیر فعال کنید.

    • نویسنده گراواتار (gravatar)

      بسیار عالی و کارآمد بود