دامنه TV.

دامنه TV.

دامنه TV.

دامنه TV چیست؟

پسوند TV یک دامنه کشوری و مربوط به جزایر تووالو Tuvalu می باشد و با توجه به شباهت آن با TV که مخفف Television یا تلوزیون است محبوبیت و ارزش زیادی دارد. ثبت این دامنه برای عموم آزاد است.

دامنه یا دامین Domain چیست؟

به طور خلاصه دامین Domain که در فارسی دامنه می گوییم، یک پسوند برای مشخص کردن آدرس اینترنتی یک وب سایت است که قیلا جایی استفاده نشده و منحصر به فرد است، در واقع مهمترین قسمت یک وب سایت نام دامین است که شامل اسم یا نام دامنه و پسوند آن است مثل film.tv که معولا کاربران در انتخاب نام سعی می کنند نام مناسب با کسب و کار یا هدف خود داشته باشند.

دوره ثبت یا تمدید دامین TV چقدر است؟

دوره ثبت این دامنه حداقل یکسال است و حداکثر زمان آن 10 سال می باشد.

قیمت ثبت دامنه TV

هزینه ثبت و تمدید دامنه TV به دلیل ارزی بودن دچار تغییر خواهد شد. لطفاً برای اطلاع از قیمت دامنه TV. به بخش ثبت دامنه مراجعه کنید.

 

شرایط عمومی ثبت یک دامنه tv چیست؟

به طور کلی نام دامنه با پسوند tv باید حداقل دو کاراکتر داشته باشد و می تواند حداکثر 63 کاراکتر داشته باشد. نام دامنه با این پسوند می تواند با یک حرف یا عدد آغاز شود و یا با یک حرف یا عدد پایان یابد. برای فاصله دادن بین کاراکترها در نام دامنه نمی توان از جای خالی( (Spaceاستفاده کرد.
به طور مثال: (www.ab cd.tv ) صحیح نمی باشد. برای فاصله دادن بین کاراکترها می توان از خط فاصله(dash ) استفاده کرد به طور مثال: (a-bcd.tv) صحیح است. همچنین استفاده از کاراکترهای ? ! & * و از این قبیل در نام دامنه مجاز نمی باشند به طور مثال: (abc@d.tv ) صحیح نمی باشد.

"شرایط

نمایش وضعیت قابل ثبت بودن دامنه یا مشخصات ثبت کننده قبلی:

برای اطلاع از آزاد بودن دامین می توانید از دامنه مورد نظر خود اصطلاحاً Whois بگیرید. برای انجام این کار می توانید به ناحیه کاربری دی تلکام بخش دامنه ها گزینه جستجو و ثبت دامنه مراجعه کنید.

چگونه یک دامنه tv ثبت نمایم؟

ثبت دامنه با پسوند tv. مانند سایر دامنه ها به صورت آنلاین از طریق کنترل پنل کاربران دی تلکام قابل انجام است.

چه مقدار طول می کشد تا دامنه tv من به ثبت برسد؟

دامنه شما بلافاصله پس از طی آخرین مرحله که مرحله پرداخت می باشد به ثبت می رسد و سپس در قسمت دامنه ها در پنل کاربری شما در پورتال کاربران دی تلکام نمایش داده می شود.

دامنه یا دامین .TV Domain چیست؟

آیا امکان تغییر نام دامنه tv پس از ثبت وجود دارد؟

خیر، نام دامنه بعد از ثبت قابل تغییر نیست.

آیا می توانم مشخصات مالکیت و یا مشخصات Whois دامین tv خود را مخفی نمایم؟

بله، این امکان برای دامین های tv وجود دارد. این سرویس ID Shield یا ID Protection نام دارد که به معنای حفاظت از اطلاعات است و بابت آن هزینه ارزی از مرکز ثبت دریافت می شود. طی این مدت شما تا سه مرتبه امکان غیر فعال نمودن موقت این سرویس را خواهید داشت و چنانچه تعداد دفعات غیر فعال نمودن این سرویس توسط شما از سه مرتبه بیشتر گردد، به ازای هر یک مرتبه،  هزینه در بر خواهد داشت. با استفاده از این سرویس اطلاعات شما در Whois دامنه نمایش داده نمی شود . یکی از مزیت های این سرویس، عدم شناسایی شدن ایمیل شما توسط اسپمرها جهت ارسال هرزنامه می باشد. برای دریافت این سرویس، با ذکر نام دامنه مورد نظر خود از طریق تیکت شبکه دی را مطلع فرمائید.

انتقال دامنه TV

چگونه می توانم دامین TV را به نماینده یا شرکت دیگری انتقال دهم؟

از طریق بخش کاربران دی تلکام بخش دامنه ها گزینه انتقال دامنه را انتخاب کنید.

 

چطور هاستینگ یا میزبان دامین TV را تغییر دهم یا هاست را به شرکت دیگری منتقل کنم؟

تغییر سرور میزبان یا هاست هر دامنه به راحتی با تغییر name server قابل انجام است. برای تغییر نیم سرور از طریق بخش کاربران دی تلکام گزینه دامنه ها سپس نام دامنه و مدریت nameServer ها را انتخاب کنید.

 

 

هر گونه کپی برداری از این مطلب تنها با درج لینک این صفحه به عنوان منبع از وبلاگ شبکه دی بلامانع است

مطالب مرتبط:

ثبت دامین آنلاین با تخفیف

ثت دامنه WS

دامین مدارس یا sch.ir

پسوند دامین id.ir برای چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *