بلاک شدن در دایرکت ادمین

بلاک شدن در دایرکت ادمین

بلاک شدن در دایرکت ادمین

دلیل بلاک شدن دسترسی به دایرکت ادمین:

سرویس های میزبانی لینوکسی که دارای کنترل پنل دایرکت ادمین هستند اگر تنظیمات درستی داشته باشند از امنیت بالایی برخوردار هستند. یکی از این موارد قرار گیری IP هایی که در یک بازه زمانی کوتاه چندین بار ورود ناموفق داشته باشند در لیست موقت سیاه سرورهای مرتبط است. در صورت بروز چنین مشکلی به طور خودکار پس از ۷۲ ساعت IP مربوطه از این لیست خارج می گردد. در صورتی که ورود ناموفق با IP مذکور ادامه دار شود، آن IP در blacklist سرورهای مربوطه قرار خواهد گرفت.
در برخی موارد کاربر به دلایل مختلف با وارد نمودن اطلاعات غلط در هنگام ورود به هر یک از بخش ها از قبیل : استفاده از نرم افزاهای خودکار برای  اف تی پی،‌کنترل پنل دایرکت ادمین، کنترل پنل وب سایت، آدرس ایمیل ها و …، IP اینترنت مورد استفاده اش در Gray List قرار می گیرد و در صورت بروز چنین موردی تمامی بخش های سرویس میزبانی مورد نظر از طریق آن IP خاص از دسترس خارج می گردد.

راه حل رفع بلاک شدن در دایرکت ادمین

راه حل ساده:  معمولا در اکثر اینترنت های خانگی آدرس IP کاربر متغیر است. در صورتی که IP اینترنت مورد استفاده Dynamic و متغیر است، با یکبار خاموش و روشن کردن مودم اینترنت IP مورد استفاده تغییر می کند و مشکل پیش آمده رفع خواهد شد.

آنبلاک دسترسی کنترل پنل دایرکت ادمین ریست مودم

در صورتی که IP اینترنت مورد استفاده Static و ثابت است، از طریق یک تیکت به بخش پشتیبانی با اعلام آدرس خود درخواست اضافه نمودن IP مذکور در Whitelist سرورهای مرتبط را ارسال نمایید.
توجه داشته باشید، در صورت Dynamic بودن IP رفع کامل مشکل نیاز به بررسی بیشتر دلیل بروز مشکل دارد. و به طور کلی توصیه می شود در صورت بروز چنین موردی، اطلاعات ورود تمامی بخش ها و همچنین مرورگرهای مورد استفاده را بررسی کنید.

 

هر گونه کپی برداری از این مطلب تنها با درج لینک این صفحه به عنوان منبع از وبلاگ شبکه دی بلامانع است

 

مطالب مرتبط:

لایسنس ارزان دایرکت ادمین

خرید هاست

سرعت وب سایت وردپرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *